E-Cats大学OPAC

ようこそ  ゲスト さん

Novice teachers embracing wobble in standardized schools : using dialogue and inquiry for self-reflection and growth / Bob Fecho...[et al.]

あらすじ/目次

所蔵情報を非表示

配架場所 巻 次 請求記号 資料番号 状 態 コメント ISBN 利用注記 請求メモ 予約
書庫(洋) : pbk 374.35/N 97 101627295
9780367404406

書誌詳細を非表示

データ種別 図書
出版者 London : Routledge
出版年 2021
本文言語 英語
大きさ xiii, 132 p. ; 23 cm
一般注記 Includes bibliographical references
Other editors: Dawan Coombs, Trevor Thomas Stewart, Todd S. Hawley
著者標目 *Fecho, Bob author
Coombs, Dawan author
Stewart, Trevor Thomas author
Hawley, Todd S. author
件 名 LCSH:First year teachers -- Professional relationships
LCSH:Mentoring in education
LCSH:Inquiry-based learning
LCSH:Reflective teaching
LCSH:Education -- Standards
分 類 DC23:371.1
書誌ID BB20179277
ISBN 9780367404406
NCID BC01807666

戻る ページトップ